Tuesday, May 10, 2011

Stockholms bästa AW

Tror att jag har nämnt förut att jag tycker att det är viktigt att göra saker i veckorna med, inte bara på helgerna. Idag fick jag en spontan tanke när jag var på väg till T-banan från jobbet och råkade faktiskt hitta stans kanske bästa AW. Vi köpte smoothies och gick ner och satte oss vid slutet av Norrmälarstrand / Rålis. Det var fullt av folk, sommarvärme och skön stämning. Jag kände inte för vin så Brämhults fick duga, havsluft och stänk från vågorna där vi satt på stenarna. Så imorn efter jobbet, ta en timme eller två, och sätt dig i Rålis, på Djurgården eller kanske Långholmen och njut av kvällen. 

Ps. Norrmälarstrandspaviljonen är förövrigt en grym uteservering jag vill tipsa om med, om ni ändå är i Rålis trakten.

No comments:

Post a Comment