Thursday, May 5, 2011

Moment 3 - På alla fyra i Jack & Jones

Hade det funnits en youtube video på detta kan jag lova att den hade nått 1 000 000 träffar på en dag. Tyvärr har jag ingen video, ni får göra ert bästa att visualisera det själva.

Jag och Thomas strosade i Jack & Jones butiken på Sergelgatan i centrala Stockholm en eftermiddag. In kommer ett annat par och vi går mot utgången. Thomas håller upp dörren åt mig, när jag ska gå ner för trappsteget innan dörren, fastnar jag med båda klackarna på kanten (fråga inte hur), faller framstupa framåt, landar med raklånga armar på tröskeln och knäna på den där ribbade gummimattan (som alltid ligger i entréer), alltså står jag som en hund mitt i gången ut mot Sergelgatan. Stackars Thomas stod bara förvånat bakom mig, han var inte van vid mina strapatser än. Jag ställde mig upp, tittade på det stirrande nyankomna paret och gick sedan ut genom dörren.    

No comments:

Post a Comment