Tuesday, May 17, 2011

Morgonpiruett

Klart att jag inte kan börja en dag som normala människor, genom att bete mig. För såna som mig är det utmanande nog att gå och hämta kaffe i korridoren.

Väldigt trött innan dagens första kaffe var jag i korridoren på väg tillbaka till mitt skrivbord med min kaffekopp och tänkte att "jag går som en hösäck, jag borde räta på mig". Gör ett försök, som funkar i typ 3 steg, sen tokhalkar jag, snurrar runt med min kaffekopp, gör en piruett, skriker ett litet "woooa", spiller ut halva kaffekoppen på golvet, men utan att spilla på kläderna (!) Mannen bakom mig hade dock roligt och visade mig snällt till närmsta toa så att jag kunde torka upp pölen av kaffe jag lämnade efter mig. Sen var det bara att gå tillbaka och hämta mer kaffe... 

No comments:

Post a Comment