Friday, May 27, 2011

5åring firar stort

Igår hade Josefina 5 års jubileum som firade med champagne, musslor och Veronica Maggio. Jag pratar förståss om restaurangen på Djurgården. Eftersom jag tycker att alla chanser att fira är bra, tycker jag att de gör helt rätt i att fira 5 år och slå på stora trumman, jag menar vem är mer hypead än Veronica Maggio just nu? Zap Events & PR stod för kalaset och finest.se beskriver det som "årets kändistätaste fest". Smått överdrivet tycker jag då jag påstår att Guldbaggegalan var snäppet hetare. Baserat på bilderna är det dessutom synd att jämföra riktiga kändisar som Peter Magnusson och Linus Wahlgren med reality show deltagare som är kända för att ha sex i TV. Jag är inte bitter mot eventets utförande, bara medias syn på kändisar. Men jag kom ifrån spåret lite, summan av det hela är bra arrangemang, idé och kul med en intim konsert.

No comments:

Post a Comment