Tuesday, May 3, 2011

Moment 1 - Pump crash

Så här coolt ser pump från Les Mills ut
Igår gick jag på Body Pump, trots att jag egentligen var rätt trött, vilket även resulterade i att jag var ganska lätt distraherad. Det råkade vara så att det fanns en rätt snygg kille bakom mig så i alla benövningar och utfall så hade jag kanske 70 / 30 fokus (på mig själv / på honom). Snyggingen stod då bakom mig, vet inte hur många av er som går på Body Pump, men det är mycket osmickrande rump putande i benövningarna, ännu en distration. Så i ett snabbt byte mellan låda och övergående till skivstången (med lösa viktplattor) ska jag snabbt hiva upp stången på axlarna, då alla viktplattor på vänstra sidan dundrar ner på golvet i en redig smäll. Jag blir chockad, tjejen bredvid mig vettskrämd (jag bad om ursäkt) och killen, ja, jag kollade inte på honom i det läget. Tänk er vilken Hollywood komedi som helst - exakt så såg det ut!

Så här ser jag ut


1 comment:

  1. Tävla hos Ung Media och vinn en Photoshop CS5-licens. För att läsa mer om tävlingen och för att vara med och tävla, läs här: http://www.ungmedia.nu/2011/04/ny-tavling-vinn-photoshop-cs5/

    ReplyDelete