Friday, July 1, 2011

Presenter utanför boxen

Idag tänkte jag försöka inspirera er till att tänka större när det gäller avtackningspresenter. Vi tackade av 2 st personer igår, och vanligast var att man fick ett Matteus fat. Dom är jättefina, de flesta blir väldigt glada, men hur personligt är det egentligen. Så jag gick in för att tänka utanför boxen. Jag började anständigt på Cervera men slutade på Hemtex, Åhléns och Coop. Eftersom det är semestertider fick de varsitt "beachkit" med handukar, picknick atteraljer, saft och kakor, allt! De blev jätteglada och det var helt klart oväntat. Så det behöver inte alltid vara så seriöst. Varför inte en radiostyrd helikopter eller något annat nödvändigt från Teknik magasinet?

En liten krigsskada från allt bärande igår. Kassarna var så tunga att jag fick blåmärken på armen där jag bar dom! Farligt jobb jag har.

No comments:

Post a Comment