Wednesday, July 13, 2011

Crappy Tuesdays

Efter Nasty Monday kommer Crappy Tuesday på Apolo i Barcelona. Inte lika packat, men fortfarande sjukt mycket folk och bra drag. Jag blev kompis med en bartender som försåg oss med drinkar hela måndagen och tisdagen, så det var en trevlig bonus. På tal om drinkar, Sverige har lite att lära av Spanien. Vi åt middag på en mexikansk restaurang, när de stängde så slänger de ut en, men de säger inte till dig att dricka upp, utan kommer med plastmuggar så du kan ta med dig dom. Drink to go! Fantastiskt. Denna morgon blev lika "tidig" den och jag sov 2 timmar innan det var dags att ta sig till flygplatsen. Tills nästa gång Barca, jag har haft stört roligt och alltid lika roliga att träffa min kompis, alltid galna fester med henne! Får se var vi hamnar nästa gång!

Drink to go

Kille som ville vara med i bilden

1 comment:

  1. Frågestund i min blogg, kika gärna in o släng in en fråga! :) kram!

    ReplyDelete