Sunday, July 31, 2011

Avslöjar mitt mission

Gårdagens final var storslagen, slutet på våra mission, nu kan jag avslöja mitt: jag skulle säga JA till allt alla föreslog (tänk filmen Yes man). Har gjort det här förut i Edinburgh under en helg, slutade lika galet då. Denna gång var det hela juli och jag har då genomfört följande saker:

Tequila till lunch.
Osmakligt dansande på klubbarna i Barcelona
Provat alla nya produkter och tagit emot typ 1000 flyers
Tagit ett 3D foto på en motorcykel klädd i cowboyhatt, pilotglasögon och hunken hade en hjälm med brittiska flaggan på - sjukt hett.
Utsatte hunken för förnedring inför publik då han fick dansa med en performer på ett plaza i London
Satt i 20 min på Debenhams och blev sminkad med 100 olika produkter
Gått ut alla gånger jag velat gå hem
Blivit filmad (jag hatar att bli filmad) när jag illustrerar hur man dansar the Running man inför en hel förfest.
Burit hem en tants matkassar från bussen.
Inte illa va?


1 comment:

  1. Osmakligt dansande på klubbarna i Barcelona? Please translate :)

    ReplyDelete