Friday, July 29, 2011

Olyckornas natt

Så var vi hemma igen. London var fantastiskt, som man kan förvänta sig. Ni ska få fler stories och bilder snart men jag bara måste berätta om vår sjuka natt.

Det börjar med mardrömsflygningen från helvetet. Inte pga turbulens eller så, utan för ungen som satt bakom mig och tyckte att stolsbordet var en leksak och dundrade in den i min stol hela resan. Inte nog med det så skrek, pep och gnällde hon hela vägen - med piken när vi skulle landa, då hon gallskrek i 20 min i sträck. Hon kan ha vart 2-3 år gammal.

Väl framme springer vi till flygbussen, köper en biljett och blir nekade på bussen, då vi råkat köpa Swebus istället för Flygbussarna och nästa går om 5 h. Skit Swebus. Så vi väntar 25 min till nästa flygbuss. Väl på den lyssnar busschaffören på Thomas Dileva och schlager hela resan. Vi skratta så vi tjöt, det ska läggas till att klockan vid det här laget var 01.30.

Vi kommer hem, ska bara ta ur några saker ur necessären, då hunken skär sig på min rakhyvel och blodet sprutar, så vi får leka sjukhus i 30 min för att få stopp på blodet. Tror vi sov vid 03.00 tiden...
Dagen kan bara bli bättre!

No comments:

Post a Comment