Monday, July 11, 2011

Bergklättring mitt i natten

(Detta inlägg är skrivet pa en tysk dator, sa jag har inga "å") Barcelona är fantastiskt, som väntat och som jag kom ihag det. Igar akte vi först ner till stranden och gassade. Sen blev kollade vi pa fontänen, klättrade upp för ett berg, för att leta efter en gömd bar som lag vid ett slott. Ja, det later jättekonstigt, det tyckte vi oxa. Men min kära vän var säker pa vart vi skulle, hon fick rätt, vi hittade en underbar bar, gömd vid slottet, inga turister, bara en liten uteservering med musik och en film som spelades upp pa husväggen. Magiskt.

Vyn fran hennes lägenhet, underbart precis mitt i centrum

Frukost pa Starbucks!
Nu är klockan runt lunch (12) alltsa frukost i Spanien, sa nu ska vi nog ut pa stan och shoppa lite! Hasta luego!

No comments:

Post a Comment