Saturday, April 9, 2011

Konsten att umgås

För att bryta trendern ibland och göra något man annars kanske inte gör en fredag, hade vi spelkväll hos mig igår. Visst är det trevligt att gå ut och ta ett glas vin, klubba eller bara glo på en film i "fredagsmys" anda, men risken är att på klubben hör man inte vad man säger och film kan lätt bli associalt. Nu låter det som om jag är 100 år gammal, jag säger bara att det är trevligt att göra något annorlunda. Vi hade i alla fall sjukt roligt. Avslappnat, socialt och mycket garv. 

Kvällens blandning bestod av Med andra ord och Absolut överens tillsammans med nötter och mojitos. Skapar perfekt stämning och vi delade in oss i lag, tjejerna mot killarna, för att skapa lite extra spänning. Vi tjejer vann såklart!

Lite mer otippat och old school körde vi Faster Agatas testamente som jag hittade på vinden och inte spelat sen jag var 10 år.
Vi kanske modifierade fällorna lite med smått omogna "vuxen" detaljer. Som t.ex. en snusdosa.

No comments:

Post a Comment