Tuesday, November 22, 2011

Att gå ut en måndag

Hallå,

igår gick jag ut med två colombianska vänner som var på besök i Stockholm, väldigt härliga människor som alltid vill gå ut. Så vart går man ut en måndag i Stockholm? Efter gårdagen skulle jag vilja påstå att jag vet svaret. De ville ha en enkel middag, så vi gick till Vapiano på Stureplan som var full med folk. Efter det tog vi en drink i Obaren, redan kl 21.00 var det bra drag där. Vad jag inte visste dock var det en "Svensk" spelning i "artsy" stil. Inte riktigt passande för dem så vi rörde oss vidare till Anglais, som alltid håller ribban högt + att bartendern igår var så trevlig. Mina besökare var jättenöjda och jag hade en grym måndag.

Jag & Luis till vänster, första gången vi träffades för 1.5 år sen i Göteborg

No comments:

Post a Comment