Sunday, June 12, 2011

Lekar och nattdopp

Kvällens upplägg igår var jättelyckat, det tyckte vi nog alla 20 pers. Jag var lite rädd för Laserdome först, att jag mest skulle virra bort mig i mörkret, men när man väl var inne i det och indelade i lagen var det jätteroligt. Levde mig helt in i "CS världen" och kom faktiskt 3a rond 2, rätt nöjd :) Det var helt klart kvällens samtalsämne vid middagen. Kul aktivitet som de flesta kan leva sig in i, passar även som teambuilding eller möhippa/svensexa. En sak bara, man blir svettig, ta med handduk och ombyte!

 

Efter vi rundat av kvällen på Ohlssons Skor var jag och min pojkvän fortfarande på partyhumör så på vägen hem satte vi oss på Mälarpaviljongen och tog ett glas vin. Jättebra stämning och riktig utomlandskänsla. Studens ingivelse var även att nattdopps-näcka. Jättebra idé då, så vi ångade ner till Rålis och plurrade i. Sjuuukt kallt så här i efterhand, men kul då!
Bildbevis, även om ljussättningen är lite bristfällig

No comments:

Post a Comment