Sunday, June 5, 2011

5 snabba

Som sagt, rent organisatoriskt var det mest köer och kaos igår - det var artisterna som lyfte hela stället. Så till nästa år föreslår jag att Summerburst tänker på följande:
1. En garderob bemannad med två pers till 11 000 besökare = typiskt dålig idé.
2. Att sluta ta kort, utan förvarning, under kvällen = typiskt irritationsmoment.
3. VIP hylla som bara är en upphöjd box är ingen riktig VIP hylla.
4. Att man inte får ta med flaskor och mat in på området kan jag kanske förstå, men att ta min 100 ml handsprit som man t.o.m. får ha på flygplan känns lite överdrivet.
5. Se till att folk med biljetter faktiskt kan komma in på efterfesterna som lovat. Annars, lova inte saker man inte kan hålla.

Jag är inte bitter, jag hade jättekul, men som eventnörd tänker jag på såna här saker!

No comments:

Post a Comment