Friday, March 25, 2011

Outfits utanför boxen

Idag tänkte jag på traditionella teman och hur man kan göra dem annorlunda. Ett klassiskt tema kan vara pirater / karibiskt eller liknande. Många kommer då som pirater, allmänt aloha folk eller liknande. Själv tänkte jag lite annorlunda, och ev. lite långsökt. Min idé var att varje pirat har en skatt, så det var jag. Några snälla vänner ställde då upp och gnuggade in mig i guldig kroppsfärg (finns på Buttericks), så sprejade jag hår och kläder i guld, och så klart tonvis med smycken. T.o.m. mina ögonfransar hade stenar, vilket syns, jag hade sängkammarblick på alla bilder då ögonfransarna var så tunga! Andra lite udda förslag är hav (blåmålad) eller skeppsbruten. Ta en sipp vin eller vad som nu behövs och tänk större.

2 comments:

  1. Hav är inte alls udda! :)

    ReplyDelete
  2. Självklart inte vad tänkte jag med. Vilken dag är man inte täckt i blå färg?

    ReplyDelete