Saturday, March 5, 2011

Drinkar på cafét

Igår tog jag och min väninna tempen på Café Opera en fredag. Hela kvällen liknades jag vid Marilyn Monroe. Vet inte om vilken lockig blondie som helst kan kallas för henne. Ni får avgöra själva.

Jag och min snyggaste redo.

En grym drink som inte alltid går att få ute är ju den underbara klassikern Mojito. Den är snygg, god, läskande och fräsch. Den var OK på cafét, lite stark men annars bra med omsorgsfullt mixad mynta.

Det tog dock ett tag innan stället kom igång igår, men vad kan man säga om stan på en fredag egentligen. Vi hade kul i alla fall! Fick lite nya oväntade vänner, man vet aldrig var kvällarna slutar. Avslutningsvis diggar jag cafét som lokal, perfekt till företagsevent och kick-off! Ikväll blir det lugnare dock.

Ciao

No comments:

Post a Comment