Friday, February 25, 2011

Nyckeln till framgångsrik partyplanerande

Enda sen jag var 16 har jag planerat fester av alla dess slag. Det började med mina egna födelsedagar, där det kunde vara 20 personer inbjudna till en 3 rätters middag, allt ordnat av mig själv. På senare dagar har jag avanserat till allt från toastmaster på bröllop och studentskivor till planerare för mina vänners 25 års fester. På högskolan hade jag hand om event och bankett för arbetsmarknadsdagen. I början av karriären, i professionella termer kallas det snarare event, där jag dels arbetat som eventkoordinator, men även har vart med på biopremiärer, releasefester, så väl som Guldbaggegalan.

Och? Undrar ni kanske då. Jag märker att jag själv googlar efter bra partytips till diverse tillställningar, så kom jag på att jag kan använda min egen kunskap till att hjälpa andra, så förhoppningsvis hittar ni mycket bra inspiration till era tillställningar här.

Frågor, kommenterar eller exta inspirationstips? Tveka inte att hojta till!

Ciao.

No comments:

Post a Comment