Monday, December 12, 2011

Nystart

Hallå hallå,
eftersom jag känt mig smygkrasslig har helgen vart väldigt lugn. Testade en ny bar i alla fall, Bar Nombre på Odengatan, väldigt trevligt intimt ställe om man är en liten grupp som vill sitta och prata. Jag höll vit vecka hela förra veckan, ska nog fortsätta ett litet tag till, det är väldigt skönt.

Lite kreativ var jag ändå då jag och hunken byggde ett pepparkakshus. Ser lite ut som den onda häxans hus i Hans och Greta?



Morgonen började hetsigt då jag redan drömt mig enda fram till lunch, och att jag missat träningen. Vaknade sen förvånad vid 6.15 och insåg att så inte var fallet. Så iväg till CorePuls och betala för mina söta synder i helgen. Verkar som om Fredrik Reinfeldt tänkte samma sak. Var osäker på om det var han, sen såg jag två kostymklädda killar med hörsnäcka strategiskt utplasserade i lokalen.

Vad jag svamlar känner jag. Hoppas ni får en bra måndag i alla fall!

No comments:

Post a Comment