Saturday, October 8, 2011

Festförberedelser

Hallå hallå,
idag är det alltså cocktailfest som gäller, bringing back the 50's! Måste erkänna att jag har hetsat väldigt lite över denna och känner mig inte så förberedd, men det ska nog gå bra! Upplägget är enkelt, temat är 40-50 tal, så alla är klädda därefter och dekorationerna är alltså lite stilrenare denna gång än när det var Super Mario vs. Pac Man tema. Det är öppen bar som alla bidrar till, vilket innebär att alla tar med något (som jag har tilldelat dem) så får vi alla en öppen bar. Många Dry Martinis och Mint Juleps blir det!

Här är en liten glimt av dekorationerna. Tips, håll det enkelt. Jag hittade snygga svartvita foton (tack Google) som jag skrev ut och laminerade.

Nu ska jag iväg till gymmet! Mer uppdateringar senare!

No comments:

Post a Comment