Sunday, October 30, 2011

Årets maskerad helg

Hej på er,
ledsen att jag vart lite lat med bloggandet, jag blir som ett barn på julafton när det är Halloween så jag blev så uppslukad och glömde bort det. Halloween är ju helt fantastiskt och det är då de flesta svenskar faktiskt vågar klä ut sig på riktigt. Jag var bjuden på en stor fest i stan, där dom verkligen hade gått in för att dekorera hela lägenheten med spindelväv och en "CSI" brottsscensman avbildad med tejp på golvet, klart snyggt. Så bra stämning, mycket folk, många fina kostymer och beer pong och twister spelades i de olika rummen. Lyckat!
Förstår inte hur bilden blev så ljus, blixten lös verkligen upp rummet.
Hemma innan festen i årets dräkt, Road kill och med min inte så sexiga Juholt.

Vigheten sätts på prov


No comments:

Post a Comment