Monday, September 5, 2011

Topplistan, turistattraktioner

Hallå hallå,
hoppas allt är bra. Jag är så trött idag, det har vart en grym men intensiv helg!
Det händer ganska ofta att jag får besök från andra länder och så ska man komma på saker att göra i Stockholm, vilket inte alltid är så lätt. Därför tänkte jag dela med mig av mina "säkra kort" som alltid funkar när besök kommer och som verkligen har uppskattats. De flesta kräver dock att det är lite fint väder.

1. Vasamusset. Tro det eller ej, men alla älskar det (ja, dom är under 30 allihopa).
2. Promenad längst Strandvägen, fika på Blå Porten, båten till Slussen. Oslagbart.
3. Paddla kanot runt Djurgården / Norrmälarstrand / Långholmen
4. Ta en drink uppe i Skatteskrapans bar på Söder.

Happy sightseeing!

No comments:

Post a Comment