Wednesday, September 28, 2011

Gabs i second hand skogen

Hallå hallå,
jag är ute på nya okända marker, nämligen i second hand djungeln. Anledningen är att jag letar martiniglas och proviant till 40/50 tal cocktailfesten jag ska ha. Jag känner mig faktiskt lite nöjd med mitt second hand initiativ, jag vet att jag är sen att haka på trenden, men jag tycker verkligen att det är viktigt att hålla sina fester och event så "hållbara" som möjligt. Efter att ha plöjt tre st Myrornabutiker har jag insett att det går att hitta sjukt fina Bruno Magli skor och jag kärade ner mig i ett par violetta pumps, tyvärr inte i min storlek. Jag hittade dock inga glas, det är jättesvårt, men jag kom hem med en fin Gustavsberg kruka i perfekt storlek till min Aloe Vera. Jakten fortsätter!


No comments:

Post a Comment