Sunday, August 14, 2011

Hur hamnade jag här?

Om jag ska vara ärlig så går det sådär med mina 100 dagar. Träningen går det bra med, att dricka mindre vin går dock sådär den här veckan. Eller egentligen har jag bara druckit massa drinkar så det gills kanske inte?

I fredags fick jag ändrade planer efter jobbet så jag och en kollega gav oss ut på Mango Daiquiri jakt. Då Gondolen svek hamnade vi på Indigo på Götgatan. Rätt coolt, udda och intimt ställe med bra drinkar, och många blev det. Efter det gick jag hem en snabbis, kastade i mig lite middag och mötte sedan upp några andra kompisar på The Anchor. Hur sjutton hamnade jag där undrar jag? Jag satt och sippade på min dåligt blandade drink och kollade på alla rockers runt omkring mig, kände mig lite felplacerad. Kvällen avslutades med ett jättedåligt cover band. Det var dock kul ändå, är man ett bra gäng kan man ha kul var som helst!

Nu ska jag väga upp mitt drinkande med lite body pump!


No comments:

Post a Comment